Blackfish: Notorious killer whale Tilikum is responsible for the deaths of three individuals, including a top killer whale trainer. Blackfish shows the sometimes devastating consequences of keeping such intelligent and sentient creatures in captivity.

 

Sterk dokumetar om spekkhoggere i fangenskap ( Blackfish )

Elektrofagarbeider med stor respekt for faget. Liker interiør, design og ingeniør prosjekter. Synes det er morsomt med elektronikk og er en oppfinner på hobbybasis.
Posts created 336

3 thoughts on “Sterk dokumetar om spekkhoggere i fangenskap ( Blackfish )

  1. Utrolig dokumentar spør du meg. Ha en fin torsdags morgen. 🙂
    Hadde vært hyggelig med en kommentar tilbake. Jeg har nettopp startet å blogge, men jeg går helt den andre veien enn de flest andre, derfor trenger jeg en liten “boost”. Jeg skriver om ting veldig få andre skriver om, men jeg er kun 14 år, så jeg blir nok undervurdert. Jeg er her for å bevise at jeg KAN, og om jeg kan, så kan du også. Takker for støtten.

  2. Urte: Takk en fin dag du også, men husk det er fredag 😛
    Ingen grunn til å bli undervurdert av den grunn. Det finne unge som er velig moden og det finnes voksne som er umoden 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top