Jeg har lenge brukt min samsung mobil med android uten noe som helst virusprogram. Fant raskt ut at et virusprogram er en billig erstatning for en dyr mobil og pc.

Da kom jeg over en ny nettside fordelaktig.no og så at de hadde flere virusprogram å velge i mellom. Jeg personlig ville ha et program som jeg kunne bruke til mobil og pc å derfor valgte jeg AVG antivirus program

Det jeg liker med dette er at det har anti-theft, noe som gjør at du kan spore mobilen via AVG sin nettside. Da kan du fjernstyre mobilen og du kan få mobilen til å ta automatisk bilde av den som har tatt mobilen. Du kan legge til alle enhetene dine via deres nettside og du vil da ha full kontroll over dine produkter.

En annen ting jeg likte spesielt godt og det er at du kan hindre skjulte nummer til å ringe deg m.m.

Grunnen til at jeg spesielt anbefaler fordelaktig.no, er at det er en god service, du får svar med en gang du lurer på noe og du får veiledning og anbefaling om hva du bør kjøpe som passer best for deg.

Er du redd for din pc og mobil så dra inn til fordelaktig.no og kjøp et virusprogram med en gang.

Det som er ekstra genialt er om du har et virusprogram som du kan kjøpe der så trenger du bare å kjøpe en lisens, serial og du bare skriver inn den der din gamle serial står fra før, i det aktuelle virusprogram, å vips, så er programmet ditt gyldig for det tidsrommet du har betalt for. Da vil programmet oppdatere seg selv og du får automatisk den nyeste versjonen med de nyeste virus oppdateringen som er nødvendig for å være mest mulig beskyttet til en vær tid.

Noen av programmene ser du under.

Genial sikkerhet for din mobil og pc

Elektrofagarbeider med stor respekt for faget. Liker interiør, design og ingeniør prosjekter. Synes det er morsomt med elektronikk og er en oppfinner på hobbybasis.
Posts created 336

One thought on “Genial sikkerhet for din mobil og pc

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top