9 thoughts on “The Story of Electricity en dokumentarfilm

  1. Heisann!! Førsst av alt må jeg fortellle deg at dennne siden er til mega stor gledee for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de flinkeste i hele bloggeverden. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konkurranse jeg nettopp ble med i! Kanskje du kan være mega grei å dele den på bloggen? 😀 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du deltar selv og at du blogger drit masse fremover!!!

  2. Heisan!!!!! Jeg vil helt til å begynne meed si at blogggen din er til utrolig stor gledee for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de viktigste i Blogg Norge. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra giveaway jeg nettopp deltok på! Kanskje du kan være grei å dele den på bloggen???? 😀 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du deltar selv og at du oppdaterer drit masse fremover!!!!!

  3. Hallo!!!! Jeg må bare starte med fortellle deg at siden din er til kjempe masse gledee for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de tøffeste i hele bloggeverden. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra giveaway jeg nettopp ble med på! Kanskje du kan være snill å dele den på bloggen? 😀 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du melder deg på selv og at du blogger enormt masse fremover!!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top