Elektrogiganten Expert reklamere med at de sparker over 1400 ansatte for og gi deg billigere produkter.

Forkastelig sier jeg da. Jeg kommer aldri til og sette min for på Expert før hver en ansatt har fått jobben tilbake, noe jeg håper så mange andre også gjør. Ved handling kan vi være med på og hindra at andre følger dette vanvittige eksemplet utført av “Expert”

Expert er vel ekspert på en ting og det er vel og sparke folk.

Gi din sympati og medfølelse hos alle de ansatte som blir berørt av dette ved og boikotte dem.

Skal litt til for at man blir kvalm, men denne reklemen fikk meg nærmest til og spy!

Link hos tv2 slik at dere kan se reklamen selv.

 

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/forbruker/facebookstorm-mot-elektronikkgigant-4061169.html

Hva synes du om den forkastelige reklamen til Expert?|

Elektrofagarbeider med stor respekt for faget. Liker interiør, design og ingeniør prosjekter. Synes det er morsomt med elektronikk og er en oppfinner på hobbybasis.
Posts created 336

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top